Killfrisyr









Hejsan. Tänkte det va dax med en killfrisyr här på bloggen. Så här har ni på min fina lillebror som dessutom fyller 15 imorgon:), stort grattis till honom.
Det är alltid svårt med killfrisyrer kan jag tycka, dels för att killar idag är så mer medvetna än vad dom var för.
Dom är faktist värre än oss tjejer:P. Det tog lite tid innan jag fick övertalat han till att klippa sig så här men med lite mutning så gick det haha, tror faktist att han blev riktigt nöjd. Han hade långt i nacken och på sidorna innan så det va stor förändring det här.

Känner förövrigt att inspirationen är på topp och jag älskar mitt jobb:D


Kommentarer
Postat av: Camilla

oj, vad stor han är din bror nu!! haha.. hälsa grattis från mig o jesper!!

Ja, visst blev det bra, bara bebisen som fattas nu =)

2011-06-01 @ 10:08:20
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0