Trött

Gud va trött jag är idag, känner mig helt slut och vill bara ha semester. Har varit en tuff början på detta året men roligt också så det är vell lite det man får lida för med:(.
Idag har jag gjort min lilla syster fin i håret, hon fick klippt, slingat och färgat underhåret. Hon fick även fina naglar så nu är hon fin till skolavslutningen:).

Så fin turkos så man drömde sig bort vid någon stand:)(Tagen med mobilen så bättre bilder kommer)
Det va nytt glitter som jag testade och det va kanon, så roligt när man blir så nöjd när man provar något nytt. Funderade själv på orange när jag ska göra om mina nästa vecka men jag vet inte riktigt nu. Turkos fastnade jag verkligen för med, det va som camilla sa att det är inte lätt som kund att välja när det finns så många olika färger. Tänkte lägga upp ett erbjudande på bloggen som vi har på salongen så håll koll nu i veckan på bloggen:)

Kommentarer
Postat av: Camilla

dom blev ju supersnygga! =) turkost är ju jättefint nu på sommaren också!! =)

2011-06-13 @ 22:43:06
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0