Sol

Hej. Har bloggat från mobilen dessa dagar men ser att inget har kommit upp:(.
Tråkigt när man ligger på stranden och gör sitt bästa för att uppdatera bloggen samtidigt man jobbar på brännan och det inte blir något:P
Har iaf haft det toppen nu när jag varit ledig i 4 dagar än så länge, umgåtts med vänner och druckit gott:).


En annan sak jag började fundera över när vi låg ute vid havet var, varför är vi så dåliga på att smörja in oss med solfaktor när vi är i sverige? För direkt vi kommer utomland så har vi med oss alla möjliga solkrämer. Solen är precis lika stark här som utomlands, iaf i början på sommaren. Värt att tänka på iaf så SMÖRJ ER och sola lagom:)
Inte för att jag gör detta, soldyrkare som jag e men ska bli bättre.
Är ju inte jätte kul med en bränd rygg lr så..
Ha d gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0