Snart helg

Vilken dag, så grå och tråkig plus att den har kännts oändligt lång.
Kanske är för man vett att man ska ut med jobbet imorgon och vill att dagarna ska gå fort:)
Satt och pratade på jobbet förut och kom fram till att det är mycket roligare att jobba när solen skiner.
Dagarna går så mycket fortare och blir roligare fast än man vill vara ute och sola med:).

Igår var jag och kollade på fotboll efter jobbet och så började vi prata om försäkringar och om jag blir sjuk m.m.
Det går ju inte att vara sjuk när man dels jobbar som frisör och är egen(undantag magsjuka), kunderna kommer ju ändå:).
Men vi började iaf prata om man skulle bryta handen lr benet.
Benet kan ju gå har ju stol men det hade ju tagit ganska mycket längre tid, tänk då om man skulle bryta armen/handleden.
Böjer ju dom hela tiden och att det tar lång tid att läka, undra om man hade kunnat jobba som frisör och nagelteknolog igen?
Ja mena man har ju tänkt att ska jag åka skidor, tänk om jag bryter armen men det kan ju hända när man går utanför dörren med!
Nä nog pratat om det, får tänka positivt så man inte hamnar i den situationen:)
Vilka funderingar man kan ha:).
Har ni några knäppa funderingar?:)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, precis. har också tänkt på det eller om man skulle bli allergisk mot alla färger och kemikalier, vad ska man då göra? vill inte ha nått annat jobb, har ju redan drömjobbet!!

2011-06-10 @ 00:06:36
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0