Shellac

Nu har mitt efterlängtade lack kommit som är super bra:). Sitter i 2-3 veckor utan att flagna och gör nageln starkare. Man kan ju lacka på det om man skulle vilja byta med:)

Det rosa jag hade idag är lite transparant men ska prova att lacka ett tredje lager till och se om det tecker bättre då. Dom lacken som ni ser nedanför är blandade, några är helt teckande och några lite transparanta.





Älskar det lila ,bruna och röda. Har själv haft det lila och bruna:)



Nä nu ska jag vara social mot min älskling, har varit som en zombi i veckan efter mycket jobb och slit.
Så ikväll blir det räkor, varmrökt lax, romsås och aoli + en massa mys.
Hoppas ni får en trevlig fredagskväll med massa fredagsmys:)


Kommentarer
Postat av: bella

Glömde ju svara på kommentaren :) Vrt fixar man egna väggord? Hade ju varit lite roligare!



Är dessa nagellack nått du gör på salongen? Perfekt för mina klena naglar ju :)

2011-06-18 @ 11:51:26
URL: http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0