Mary kay




Självklart är det märket Mary kay jag använder, det bästa av alla om ni frågar mig:).
Har hela serien i rengöringen (timwise)
3-in-1 cleanser = Rengöring
make-up remover = Tar bort maskaran
microdermabrasion step 1 = Skrub
microdermabrasion step 2 = Ansikts primer kan man säga
age-fighting moisturiser = Återfuktande, användning kväll
firming eye cream = Ögon kräm, morgon och kväll
day solution = Återfuktanda dagkräm
 Denna fina väska med innehåll som jag skrev där uppe har jag:)
Sen har jag ju i sminkväg med såklart

foundation primer = En primer som gör att det blir jämnare sminkning och håller hela dan.
matte-wear liguid foundation = Super bra foundation
mineral powder foundation = Mineral puder som ger matt känsla
mineral cheek colour = Rouge som inte går åt rosa:)


Denna lilla skönheten är min med:).
Det som är bra med Mary kay´s smink är att det andas hela tiden så var rädd om din HUD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0