Långt hår för stunden

Hej. Tänkte bara visa er som funderar på löshår och inte vill ha det jämt så är ju klipps ett jätte bra tips:).
Hade en kund för ett tag sedan som va lite skeptisk till detta men jag sa jag skulle fota åt henne så hon skulle få se hur det blev. Så här har ni innan

Jätte dålig kvalite:(

Efter

Så synd att dom blev så ljusa men men.
Perfekt om man ska på fest eller bara vill ha långt hår för dan:).

Förresten var jag den enda som missade åskovädret inatt? haha sov som en stock, fattade inget när jag läste på facebook imorse eller när man pratatde med kunderna.


Kommentarer
Postat av: Camilla

haha.. ja hur kunde du missa ovädret. Men Jesper stensov han också, jag väckte honom flera gånger för han hann somna om mellan åskan lät. haha...

2011-06-07 @ 20:51:43
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: J

Ja med :) och efter dig också, kom på att jag har Bm kl 13 på måndag, tänkte med tiden och så vilken dag det blir så vet du allafall :))

2011-06-07 @ 23:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0