Håravfall?

Jag måste ju bara tipsa er om ett riktigt bra schampo och balsam vid håravfall.
Jag hade en period i vintras där jag tappade jätte mycket hår och hade hört gott om Hair gears schampo mot detta så jag tänkte att jag har ju inget att förlora, ja förutom mitt hår hahah.
Detta är ju inget vanligt schampo mot håravfall utan detta går in på djupet och ger ett speciellt näringsämne som är bevisat att vi behöver.
När du använder detta så får du inte använda något annat schampo lr balsam för då förstör du processen och du använder detta balsam i botten vilket man aldrig gör annars.
Det kostar lite mera än andra schampo men så värt det, kan tänka mig vid amning när man börjar tappa lr vanligt som jag gjorde.
Bild kommer imorgon kan inte ladda upp nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0