Glitter

Har köpt massa fina glitter som passar perfekt nu i sommar:)





Själv hade jag bestämt mig för att göra vitt glitter på miig själv imorgon men efter jag gjorde min kära vänn Jennifer http://Mizztang.blogg.se så fick jag besluts ångest.. Hahah ännu ett i lands problem.
Måste säga att det känns väldigt bra att ha gått nagelutbilningen. Roligt att göra både och, plus att man blir så kreaktiv med att blanda olika glitter.

Nä nu ska jag tvätte bort mitt smink, appropå borttagning av smink.
Vet ni hur viktigt det är att vara snäll mot huden och återfukta, ANVÄND INTE TVÅL om ni inte vill ha rynkor i förtid. Rätt produkter är superviktigt och redan vid 25 ska man anti age, innan kan man ha krämer som slätar ut. Så efter 25 går det utför :( haha nä men bra att veta iaf.
Imorgon tänkte jag avslöja vad jag använder för produkter.

Kommentarer
Postat av: Bella

Nu fick jag ju också beslutsångest! Dom två sista färgerna e ju jättefina verkligen.

2011-06-21 @ 11:03:04
URL: http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0