Fullt upp

Hejsan. Blev tyvärr inget bloggande igår som ni såg.
Började dagen med ett pass på gymmet och sen blev det en fullspäckad dag på jobbet:).
Efter det var det bara att byta om och vi tog bussen ner till stan där vi skulle äta på Hard rock cafe, var jätte trevligt med god mat och goda drinkar:).
Vi hade bokat bord till klockan 21 och gick vid strax innan 02 till bussen.
Det e helt sjukt hur fort tiden bara flyger iväg när man är ute så, så trevligt när man kan sitta med jobbet och prata om allt möjligt som man inte hinner när man jobbar.
Idag blir det lungt för min del ska upp till morran och göra en tjej fin till balen, är det fint väder åker jag nog upp och kollar:)



Min goda måltid:)


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag till 100% uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-19 @ 23:35:06
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0